Subject: FW: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende määramine
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 10:17:29 +0300

Tere

Eesti Õdede liit kooskõlastab terviseministri määruse eelnõu „Töövõime
vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende määramine“.

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

<file:////Users/gerliliivet/Library/Containers/com.microsoft.Outlook/Data/
Library/Caches/Signatures/signature_2039675354>

From: Info <[email-masked]>
Date: Tuesday, 9. July 2024 at 10:34
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende
määramine

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 8, 2024 5:09 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts
<[email-masked]>; Eesti Hambaarstide Liit <[email-masked]>; Info
<[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; Eesti
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit
<[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>
Subject: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende
määramine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 15. augustiks.

Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/00901b9e-7a3c-494c-993f-4bb
a4760fe65

Pealkiri: Töövõime vähenemise ulatust väljendavad protsendimäärad ja nende
määramine

Registreerimise kuupäev: 08.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/72-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee